onsdag den 15. december 2010

Lovely Ladies: Meyer-Lavigne talk in January


Just a reminder: The next Talk at Underwerket Projects will be with Meyer&Lavigne on January 13th at 15.30. If somebody would like to reserve a seat leave a comment with your name and profession and we will write you up.


Meyer-Lavigne is a Danish design collective that with their exclusive area of expertise offers comprehensive solutions concerning interior design. The duo behind the Copenhagen based firm is Kristine Meyer and Sabine Lavigne, both graduated from Denmark’s School of Design within the specific areas of Ceramics and Glass Design.
We are looking forward to hearing about about Meyer-Lavigne´s exciting projects. See you in January!

9 kommentarer:

  1. · { jeg glæder mig allerede meget .... kh } ·

    SvarSlet
  2. Det er godt Sabine! Vi glæder os også meget!
    Ses i januar :)

    SvarSlet
  3. Hey girls...Jeg reserverede vist et sæde ved Elisabeths Talk...?
    Ellers gør jeg det lige igen...
    Illustrator; Lotte/FruensWerk vil gerne be om et sæde...:)
    Vil lige høre om der muligvis er plads til 1 voksen+ 1/2 (hendes datter 6 år) til ?

    SvarSlet
  4. ØHHH...bare Lotte igen...Jeg skal kun bruge 1 stk sæde...tak :)))
    Glæder mig :)

    SvarSlet
  5. Grafisk design praktikant vil gerne reservere 1 sæde :)

    /Mikka Kiander

    SvarSlet
  6. Hej Lotte og Mikka

    I er skrevet på listen :)
    Og du tager bare nogen med hvis der er behov for det Lotte.
    Vi glæder os til at se jer i morgen!

    SvarSlet
  7. Jeg har en kollega, Trine, der også er meget interesseret, så vi vil gerne have to pladser :)

    Vi ses i morgen!

    SvarSlet